10 Eylül 2009 Perşembe

Son düdük




Bana kalırsa bu Dünya Kupası için bizim son düdüğümüzdü.Bu saatten sonra ne Bosna kaybeder ne de biz gidebiliriz Afrika'ya.Atı alan Üsküdar'ı geçti derler ya işte öyle birşey bu da.Maç hakkında fazla konuşmaya gerek yok ama sahada bişey yapmak isteyenler bişey yapabilenler ve bişey yapamayacak kadar kabiliyetsiz olanlar vardı.Son sözüm Ceyhum Gülselam Türk futbolu için büyük bir kazançtır.Eğer galip gelmiş olsak onun iyi futbolundan bahsediyor olacaktık.Bence çocuğun hakkını yemeyelim ve yine bahsedelim mükemmel futbolundan hemde acemiliğine rağmen!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder