
Bu haftanın ligimizde öne çıkan ve bana göre sonucu merakla beklenen 4 karşılaşması var.
1- Galatasaray-Beşiktaş
Sezonun ilk derbisinde Galatasaray favori gözükse de Milli maç sonra olması ve Galatasaray'ın milli futbolcu sayısının çokluğu,sakat sayısının fazlalığı, ve hava şartları sonucu değiştirebilecek unsurlar arasında gözüküyor.Beşiktaş'ın Tabata transferi sonrası sistem değişikliğine gitmesi mecburi oldu.Bizi bol gollü ve zevkli bir maç beklediği kesin.
2-Bursaspor-Fenerbahçe
Bu sezon puan kaybetmeyen Fenerbahçe ve hiç yenilmeyen Bursa'nın maçı izlenmeye değer en önemli maçlardan birisi.Özellikle Bursa'nın göstereceği performasn merak konusu.Fenerbahçe'de ilk kez iyi bir takıma karşı mücadele edecek.yine zevkli bir maç olacağı kesin.
3-Gençlerbirliği-Eskişehir
Benim sonucunu en çok merak ettiğim ve izlemek istediğim maç.Ama maalesef yayıncı kuruluş bu maçı naklen vermiyor.İki takımda lige damga vuracak nitelikte ama tüm spor basınının aksine benim favorim Thomas Doll önderliğindeki Gençlerbirliği.
4-Manisa-Sivas
Sezona kötü başlayan Sivas önce Trabzon'u yenen sonra ise Fenerbahçe'ye Kadıköy'de işkence yaşatan hatta elinden kaçıran Manisa'ya konuk oluyor.Bakalım Sivas yükselişe geçebileceği ilk puanlarını alabilecek mi?Ya daManisa iyi gidişatına devam edebilecek mi?hepsini maç sonun da göreceğiz.









