9 Eylül 2009 Çarşamba

Avrupa Şampiyonası


2009 Avrupa Basket Şampiyonası'nda Milli Takımımız gayet iyi başladı...2'de 2 yaptı.Umarız devamı gelir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder