scknbnc
9 Eylül 2009 Çarşamba
Avrupa Şampiyonası
2009 Avrupa Basket Şampiyonası'nda Milli Takımımız gayet iyi başladı...2'de 2 yaptı.Umarız devamı gelir...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2009
(15)
►
Kasım
(1)
▼
Eylül
(8)
Haftanın Kare Ası
Son düdük
İngiltere garantiledi
Arjantin'in hali
Avrupa Şampiyonası
İngiltere-Hırvatistan
Türkiye-Estonya
Arjantin-Brezilya
►
Ağustos
(3)
►
Temmuz
(3)
Hakkımda
scknbnc
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder