
Lincoln gittikten sonra hız kaybetmeden Avrupa seviyesinde bir üst kaliteye çıkmayı başardı Galatasaray.Lincolnle ilgili büyük hayal kırıklığı yaşayan taraftarın psikolojisinin düzelmesi yönünden de çok yerinde ve şahane bir transferdir bu.Futbol yeteneği ve becerisi tamamen ayrı bir şeydir.Lincoln bu yönden sınırı belli olmayan üst seviyelerde bir topçuydu.Elano'yu bu açıdan Lincoln'le karşılaştırmaktan ziyade, daha çok o bölgede oynayabilen, fiziken Avrupa standartlarına daha uygun, daha çok yönlü bir oyuncu olması göz önünde bulundurulmalı.Yakınında bulunan ve beraber mücadele edeceği Arda ,Kewell ,Keita ve Baros gibi oyuncularla (hangileriyle oynayacağıda büyük bir muallak) çok daha yıldızlaşacağı ve ne kadar yerinde bir transfer olduğunu göstereceğini tahmin etmekteyim.En azından Lincoln'den çok daha fazla mücadeleci olduğu ilk başta görünen artısıdır.


