10 Eylül 2009 Perşembe

Arjantin'in hali


Brezilya maçından sonraki yazımda Arjantin stoperlerinden bahsetmiştim.2 acemi stoperin zorlandığını yazmıştım.Dün gece Maradona bu stoperlerden birini kızağa çekerek Heinze'yi stopere çekip sol bekte Papa diye bir oyuncu oynattı.Biraz geç bir hareket ama yinede düzgün bir hareketti Heinze'nin stoperde olması.Ama anyı vurguyu Papa için yazamıyacağım çünkü 90 dakika boyunca birtek olumlu hareket yapamadı.İnsan sağ ayağını yürümek dışında hiçmi kullanamaz buna anlam veremiyorum.Açıkcası İbrahim Üzülmezden daha kötü sol bek olduğuna cidden inandım artık.adam ileri gidiyor ama elinde bişey olmadan dönüyor.Neyse Arjantin Tevezinde yokluğunda ileride Agüero ile başladı ama değişen bişey yoktu yine kötü yine kötü. 50. dakikada Veron 2. sarıdan atılınca Maradonanın maça hamlesine anlam veremedim.Agüero'yu çıkartıp yerine 35 yaşında ki Martin Palermo'yu aldı ve çift ön liberoda devam etti hem de 1-0 mağlupken.Hadi bu saatten sonra topu şişircek ve Palermo'da topu Messi vb. indircek desek bunu da denemediler çünkü hep yerden oynadılar.Zaten bunu 40 dakikaya yakın yapmak pek akıl karı bir iş değil.Palermo ilk kafa topuyla 90+2 de tanıştı bunda da zaten içeri çıkardı ama Arjantinli futbolcu dokunamadı.Neyse fazla uzatmaya gerek yok görünen o ki Maradona bu işi pek beceremiyor ama Arjantinide 1 dünya kupasının dışında bırakmaya hakkı yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder