9 Eylül 2009 Çarşamba

İngiltere-Hırvatistan





Yaklaşık 2 yıl önce Wembley de Hırvatlar beraberliğin yeteceği bi maçta İngilizler'i 3-2 yenerek 2008 Avrupa Şampiyonası'nın dışında bırakmışlardı.İngilizler bu maça kenetlenmiş durumda...Terry Defoe'nin formu sorulduğunda inşallah Hırvatalar'a karşıda gollerini sıralar derken bu işe ne kadar ciddi baktıklarını göstermekte...Ne diyelim bence gecenin en zevkli ve önemli maçlarının başında gelir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder