
1.93 boyundaki pivot santrfor özelliği taşıyan Portekizli oyuncu dün Ankara'da yeni takımının maçını izlemiş.Tolunay Kafkas'ın devamlı istediği pivot santrfor işlemleri yetişirse yeni haftada forma giyecek.Tolunay Kafkas geçen sezon başından beri böyle bir oyuncunun noksanlığını çekti.Çok iyi mücadele eden bir takım yaratsa da gol yollarındaki sorun hep hissedildi.Umarım bu sorunu yeni transferleriyle beraber çözerler ama anlamadığım bir nokta eğer böyle bir oyuncuya ihtiyacınız varsa ve Ümit Milli takımın pivot satrfor görevi gören oyuncusu Turgay elinizdeyse neden onu Bursa'ya satar ve yeni arayışlara girersiniz.Yada şöyle soralım tek bir oyuncu tüm sezonun külfetini sakatlık formsuzluk ve başka sorunlar olmadan çekebilecek mi?Bu sorulara cevap ''Turgay kötü futbolcu'' olacak ise Bursa neden bu oyuncuyu transfer etti?Ya Ertuğrul anlamıyor bu işten yada Tolunay diyesi geliyor insanın.Ama ben ikisinide çok beğenen ve güvenen biri olarak bu işte başka bişey vardır demekle yetiniyorum...Bu arada bu oyuncu geçen sezonu Bolton'da kiralık olarak geçirdi bunuda söylemeden geçmiyelim.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder