29 Temmuz 2009 Çarşamba

City'den müthiş transfer


Man City, kadrosunu onca forvetle doldurduğu ama kırılgan defansına takviye yapmadığı için yazı yazmayı bilen herkes tarafından biton lafa maruz bırakılıyordu ama inanılmaz bir doğruya imza atarak önce o forvetlerden Bojinov ve Benjani'yi gönderme kararı aldı, şimdi de dünyanın en iyi stoperlerinden biri olan Kolo Toure'yi renklerine bağladı. Hatta söylentilere göre Lescott'u da almak üzerelermiş. Defansta Richards, Toure, Lescott, Bridge; orta sahada Ireland, Kompany, Barry; forvette Tevez, Adebayor ve Robinho ile şampiyonluğun en önemli adayı olmasalar bile ilk dört için mutlak favoriler arasına girer bu takım. Böyle bir kadroyu çekip çevirme konusunda Mark Hughes çuvallamazsa, gelecek sene inanılmaz bir takım ve kıyasıya bir mücadele bizi bekliyor İPL'de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder